سفارش تبلیغ
صبا ویژن

گمبگ و قیلون

داغ کن - کلوب دات کام

خدایی وجود ندارد؟؟!

اگر همه آدم های روی کره زمین یک جا تصمیم بگیرند که همه مسلمان بشوند هیچ فرقی برای خدا نمی کند با آنکه همه شان یک جا جمع شوند و یک اطلاعیه صادر کنند که «خدایی وجود ندارد» و بعد هم هر چقدر می توانند گناه کنند.مثل آن می ماند که همه مردم خانه هایشان را روبه آفتاب بسازند یا نه همگی یکباره اعتصاب کنند و خانه هایشان را جوری بسازند که افتاب به شان نتابد.چه می شود؟هیچ...،برای آفتاب فرقی نمی کند.کارهایی که خدا برای ما واجب کرده است و یا آنهایی را که حرام کرده است برای خدا هیچ فرقی نمی کند.فرقش برای ماست که یک وقت به خانه مان آفتاب می تابد و یک وقت نه.

پس بیایید با شهدایمان عهد ببندیم که کاری کنیم تا همیشه آفتاب اطاعت از خدا به خانه مان بدرخشد و هیچ گاه آسمانش ابری نباشد.



نوشته شده در پنج شنبه 91 اردیبهشت 7ساعت ساعت 9:25 صبح توسط حسن مروتی شریف آبادی| نظر

داغ کن - کلوب دات کام

نوجوانی شهید ابراهیم امیر عباسی

مادرش بهش گفت:ابراهیم، سرما اذیتت نمی کنه.گفت: نه مادر، هوا خیلی سرد نیست.هوا خیلی سرد بود.ولی نمی خواست ما را توی خرج بیندازد.دلم نیامد.همان روز رفتم و یک کلاه برایش خریدم.صبح فرداکلاه روسرشکشید و رفت.ظهر که برگشت بدون کلاه بود.گفتم کلاهت کو؟گفت:اگه بگم دعوام نمی کنی؟گفتم:نه مادر. مگه چیکارش کردی؟گفت:یکی از بچه های مدرسمون با دمپایی میاد.امروز سرما خورده بود؛دیدم کلاه برای اون واجب تره.!!



نوشته شده در پنج شنبه 91 اردیبهشت 7ساعت ساعت 9:15 صبح توسط حسن مروتی شریف آبادی| نظر
طبقه بندی: شهدای نوجوان

داغ کن - کلوب دات کام
مرجع دریافت قالبها و ابزارهای مذهبی
By Ashoora.ir & Night Skin